PBU Kwanbud specjalizuje się w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami, przejmując od właścicieli, zarządu wspólnoty lub zgromadzenia właścicieli ogół spraw obejmujących utrzymanie nieruchomości oraz kontaktów z mieszkańcami. Do zakresu kompleksowej obsługi należy:

Zarządzanie nieruchomością

W ramach oferty zarządzania oferujemy:

  • obsługę prawną opierająca się na wykwalifikowanej kadrze zarządzającej i wieloletniemu doświadczeniu w sprawach dotyczących prawa;
  • obsługę techniczną nieruchomości (współpracujemy ze specjalistami, wybieranie wykonawców robót remontowych w oparciu o przyjęte procedury);
  • prowadzenie oraz nadzór remontów z udziałem inspektorów z uprawnieniami budowlanymi;
  • sprawdzenie prawidłowości stanu technicznego i prawnego nieruchomości, weryfikacja umów z dostawcami;
  • prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeniowej;
  • reprezentacja Wspólnoty przed sądem, urzędami i instytucjami publicznymi na podstawie udzielonych pełnomocnictw;
  • zapewnienie dostaw mediów;
  • zapewnienie obowiązkowych kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z prawem budowlanym;
  • prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji technicznej zgodnie z wymogami prawa;
  • organizacja bieżącej konserwacji i drobnych napraw elementów nieruchomości;
  • kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi;
  • zapewnienie ubezpieczenia budynku, opłacenie podatków i innych opłat publicznoprawnych.

Administrowanie nieruchomością

W ramach oferty administracyjnej oferujemy:

  • dopełnienie wszelkich czynności rejestracyjnych wspólnoty mieszkaniowej;
  • realizację uchwał Zarządu Wspólnoty i zgromadzenia właścicieli;
  • prowadzenie korespondencji w imieniu Wspólnoty;
  • zbieranie ofert i negocjacje umów na dostawy mediów (energii elektrycznej i cieplnej, wody, dostaw gazu, odprowadzania ścieków, wywozu śmieci i innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu);
  • profesjonalne prowadzenie księgowości ( prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeniowej, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości pomiędzy właścicieli lokali mieszkalnych);
  • skuteczną windykację należności od dłużników;
  • organizowanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego nieruchomości i okresowych przeglądów technicznych urządzeń będących na wyposażeniu obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i nadzór nad nimi;
  • prowadzenie w uzgodnieniu z Zarządem polityki remontowej nieruchomości;
  • zapewniamy pomoc przy realizacji uprawnień gwarancyjnych;
  • prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji technicznej zgodnie z wymogami prawa